HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, June 23, 2012

Beyond the Solution BB krém


Hneď na úvod sa priznám, že nepatrím medzi ženy, ktoré v kozmetike rady experimentujú, ba naopak, držím sa mnou overených produktov, ktoré pravidelne dokupujem. Či už čistiace gély a pleťové vody, hydratačné krémy alebo make-up. Avšak, sem-tam i ja spravím výnimku a dám na radu dobrej kamarátky alebo redaktorky z magazínu. :) Výnimočne. 
A keď som už pri tých magazínoch, nedá mi nespomenúť nejeden krátky článok/recenziu o BB kréme. V tom čase som ale nad jeho kúpou nepremýšľala, mala som značné problémy s pleťou v oblasti brady a neskôr i líc, takže som vsadila na dobrý krycí make-up schválený lekárkou. A tak som akosi zabudla... Tie, ktoré ste o BB kréme počuli prípadne ho vyskúšali alebo pravidelne používate, dobre viete o čom je reč. Ak vám je však tento výrobok cudzí, rada by som sa s vami podelila o svoj zážitok. 

Za možnosť vyskúšať si BB krém na "vlastnej koži" ďakujem tímu coolbeanz.sk. Keďže momentálne je moja pleť výrazne čistejšia ( posledné dva mesiace používam len korektor na prekrytie kruhov pod očami a púder, prípadne trocha make-upu na občasné začervenanie), rozhodla som sa pre krém z línie Lioele, ktorý sľuboval hydratáciu i dobré a prirodzené prekrytie pleti. Výsledok a moje dojmy? 

Plusy:
  • Hydratácia- pred nanesením na pleť v mojom prípade nebol potrebný hydratačný krém, hoci mám suchú pleť. Či by tomu bolo tak aj v zime, zaručiť neviem, ale tento fakt ma úprimne prekvapil, 
  • Prekrytie začervenaných miest - i v tomto prípade som veľmi spokojná, nepoužila som žiadny korektor. Krém som vyskúšala i na jednej kamarátke s aknóznou pleťou. V jej prípade nebol krycí efekt dostačujúci, vyžadoval buď nanesenie make-up alebo kvalitného korektora, 
  • Prispôsobenie sa tónu pleti- info pri mojom BB kréme zaručovalo dokonalé prispôsobenie sa tónu pleti a keďže leto je už tu a za dobu, ktorú som BB krém skúšala som sa stihla (minimálne) opáliť, musím takisto spokojne napísať, že i toto tvrdenie v mojom prípade nemôžem vyvrátiť, 
  • Rozžiarenie pleti,
  • Pumpička pre pohodlnú aplikáciu,
  • Príjemná vôňa.

Mínusy:
  • Lesk- áno, pleť je síce hydratovaná, avšak výrobok nesplnil moje očakávanie v súvislosti s kontrolou mazotvorby, je teda potrebné pleť prepudrovať, viackrát denne, 
  • Konkrétne tento neposkytuje ochranu pred UV žiarením, čo je docela škoda...,
  • Cena- záleží od uhla pohľadu, ak porovnávam ceny BB krémov na stránke coolbeanz.sk s inou slovenskou stránkou, ktorá ponúka BB krémy, tie z coolbenaz.sk sú lacnejšie, no čítala som pár názorov, že sa v zahraničí dajú zohnať lacnejšie. Každý si teda názor urobí sám. :) 
Čo sa týka celkového dojmu z BB krému Beyond the Solution, prihliadnuc na plusy, ktoré som vo svojom príspevku odôvodnila, by som ho odporučila ďalej a som spokojná. Myslím, že teraz v lete ho pre jeho ľahkosť využijem, avšak hore spomínanú mazotvorbu a neposkytnutie ochrany pred UV žiarením považujem za mínusy.


Čo vy? Máte skúsenosti s BB krémami? Ste spokojné? :) 


Horná fotografia vznikla ihneď po nanesení BB krému, fotografia dolu asi po piatich minútach (po oxidácii). Možno teda pozorovať prispôsobivý efekt sa môjmu tónu pleti. 
(Sorry za to strašné zrno... :D )

Fotil B. 

Prajem peknú sobotu! :) 

maja.

2 comments:

  1. Já se mezi těmi BB krémy nemůžu vyznat :D Je jich teď fakt hrozně moc a mě celkem vyhovuje ten od Garnier, ale nad tutim se také zamyslím :)



    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. I endorse this payday in uk business to absolutely everyone regardless of your economic situation.
    There is a plan for everyone regardless of if there exists
    a perfect credit score background or if there are several blemishes.
    bad credit loans
    will truthfully and realistically get the job done with you until finally all selections are exhausted and also
    the greatest situation is obtained for your shopper.

    ReplyDelete