HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, June 17, 2014

intimissimi, calzedonia, tezenis fw 14/15

1

Processed with VSCOcam with hb1 preset

3

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Posledný článok z prezentácie novej kolekcie Intimissimi, Calzedonia a Tezenis (tu) na mojom blogu z hľadiska čitateľnosti
      vzbudil veľký záujem, a preto som nesmierne rada, že Vám podobne ako naposledy môžem ukázať zopár fotografií
                   i z minulotýždňového utorkového "eventu", ktorého som sa zúčastnila spolu s Bekou. :)
   Predstavovala sa najnovšia kolekcia na nasledujúcu jeseň a zimu. U Intimissimi sme znova mohli vidieť viacmenej to,
     na čo sme zvyknuté- škálu základných farieb, krajku, hravé strihy (ak to tak môžem pomenovať:) a v neposlednom
      rade množstvo detailov, ktoré každý jeden kúsok vskutku obohatili! Určite si teda potom nájdite čas a na jeseň si
                          choďte kolekciu popozerať na vlastné oči. Garantujem Vám, že neoľutujete! :)
   Čo sa Calzedonie týka, na plnej čiare u mňa vyhrávajú teplé ponožky, podkolienky a nadkolienky. Už teraz sa aspoň
   v jedných z nich vidím spolu so Samkom( alebo Sindy  a Bekou) pri dobrom filme a klasickom zimnom scenári. Vy ležiace
   pod perinou uživájúc si tepla a za oknom najväčší mráz sveta. Trendy v pančuchách zostávajú viac-menej rovnaké- takisto
teplé materiály a vzory (najmä bodky). No a pomaly sa dostávame k bodu úrazu- legínám. Priznám sa, že strihmi a materiálom
    som troška sklamaná (všetko koženkové, latexové, flitrované,...), ale nechám si to ešte všetko uležať v hlave. Radšej.
 A Tezenis? Spodné prádlo príjemne prekvapilo! Pokiaľ patríte medzi mladšie ročníky nakupujúce v Intimissimi, určite
                        si nájdite čas i na Tezenis. Som si istá, že minimálne s jedným kúskom odídete! :)
                                        Čo Vy a spomínané značky? Ktorá je Vašim favoritom?

-------->>>

5

Processed with VSCOcam with hb1 preset

7

8

9

10

11

Processed with VSCOcam with hb1 preset

13

1 comment:

  1. Maji super fotky aj úprava! Hlavne druhá foto- môj favorit.
    a Intimko mám hrozne hrozne rada, od nich mi sedia podprdy ako uliate. Tá 6. od dola je skvelá, tú asi pôjdem omrknúť

    ReplyDelete