HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, October 5, 2014

back in black

1

2

3

4

5
                                                                               jacket HM / dress second hand / purse, shoes Parfois 


Pokračujeme pridávaním fotiek z archívu. Tento all black fit sme s Foly fotili ešte pred dovolenkou (niežeby
 to nebolo očividné, hah) po západe slnka a veruže to bola fuška! Dúfam, že fotky nepôsobia "rozostrene".
Lenivo som upravovala som vo VSCOcam a neviem čím to bude, no ten upírsky nádych sa mi aj vcelku páči. :)
Ako sa tak teraz na seba pozerám, vcelku mi chýba tých 15 cm vlasov, ktoré som si ostrihala. Znovu som sa
 tešila na vlasy po plecia, avšak tentokrát je to s ich úpravou o niečo ťažšie... Vlasy zostali veľmi suché a krepové,
veľmi ťažko sa žehlia. Momentálne teda prežívam chvíle, kedy každej okoloidúcej žene či dievčaťu trocha závidím
zdravú lesklú rovnú "hrivu". Čo už, zjavne treba pomeniť vlasovú kozmetiku. :)
A aby som nezabudla, na záver pripájam jednu historku. Ako som už minule spomínala, zopár septembrových
dní som pobudla doma a vždy keď som doma samozrejme veľmi rada uvidím aspoň niektorých svojich
spolužiakov. Inak tomu nebolo ani tenkrát a jedno popoludnie som sa vybrala do Trnavy. Autobusom. Bola
som oblečená takmer rovnako (s klobúkom a bordovou kabelkou), keď mi pán vodič popri kupovaní cestovného lístku
stihol dosť nahlas povedať, že Halloween bude až o mesiac. :))) Pekný deň všetkým!

-------->>>


6

8

9

10


2 comments:

  1. Mně se černé outfity líbí moc :)
    Závidím dlouhé štíhlé nohy - tenhle typ bot si nemůžu dovolit :)

    ReplyDelete
  2. No pravdou je, že ty fotky mají dost upírský nádech =D, ale tak, zas ten den, kdys cestovala autobusem, asi nebyl tak "vyblitý" a bez kontrastu =D.
    Zkoušelas nějaký přípravek na ty vlasy? Osvědčil se mi Aussie Moist 3 Minute Miracle.
    Krásný začátek nového týdne =),
    M.
    http://www.ontheleaf.net

    ReplyDelete