HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, October 29, 2014

get free

1

2

3

5
                                                                                     trousers, top second hand / necklace ??? / bag, shoes Parfois

Určite máte takých ľudí v okolí aj Vy. A viete čo? Vďaka za nich. Bez nich by sme sa totižto tešili a usmievali oveľa,
ale oveľa menej. Ak vôbec. A čím viac ich je, tým lepšie pre každého. Aj pre Vás.
Skoro by sa zdalo, že tieto riadky skĺzajú do úvahy pohybujúcej sa v rovine citového upírstva, avšak tomu by som
sa rada vyhla. :) Mám na mysli ľudí, a teraz nechcem vyznieť ako "snílko" ani detinsky a ani "klišoidne", ktorí
sa vedia usmievať aj keď prší. Prirodzene. Bez pretvárky a smútku v duši i srdci. Myslím na tých, s ktorými je
vždy každému dobre a pri ktorých Vaše starosti a bôle odchádzajú ako mávnutím čarovného prútika. Pri ktorých
sa stále usmievate. Aj Vy sa niekedy zamýšľate PREČO?
Pre mňa je táto otázka stále nezodpovedaná, ale s pokorou tento typ ľudského charakteru obdivujem. A vždy sa teším,
keď si niečo pekné vypočujem či prečítam. Ako napríklad dnes. Od Pavlínky. Dva roky starý zoznam toho, čo jej robí radosť.
Obsahujúci 262 bodov, pri ktorých sa jednoducho nedalo neusmievať a neodosobniť sa od zbytočností v hlave.
Nebolo by fér, ak by som sem z toho niečo prepísala, no ako ju tak poznám, viem, že by spomínaný zoznam bol omnoho
dlhší, ale jej sa stopercentne už viac nechcelo písať. :)
Mávate podobné chvíle pri svojich priateľoch často? Tiež ste z nich "namäkko" tak ako ja alebo sa nad tým vôbec
nezamýšľate? :)

A čo ja? Dnes premiérová injekcia do "chrbtozadku" :D (kto to už kedy videl, aby 22 ročného človeka seklo v krížoch ?!)
a Samkova polnočná hra na gitaru. Suma summarum, je mi dobre. :)

P.S.: Kamoška ma namotala na tento song. Majte pekný deň!
-------->>>
6

7

8

10

11

12

14 comments:

  1. Ty fotky jsou z toho dne, jak jsem vám vlezl do záběru? =D

    A takové lidi znám taky..a z některých to cítím i na dálku..stačí si s nimi jen psát a já se usmívám, radostně..
    A navíc mám pocit (ok, nejen pocit, já to totiž vím!), že jednoho takového mám dokonce doma, vedle sebe <3

    Btw., rolák ti sekne..vůbec jsem si všiml, že velmi málo lidí nosí roláky..je to škoda. Možná teď, když přichází chladnější dny, se to zlepší..uvidíme =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  2. Uzasny clanok! Ten text si napisala fakt skvelo, taktiez aj outfit je perfektny! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. hrozně ti to sluší a ta kabelka je skvělá!
    a já se hrozně snažím být positivní a mám i takového přítele... jako nejde to vždycky ale všechno tak jde líp :)

    ReplyDelete
  4. oh lal la zmena designu!:) pekné veľmi

    ReplyDelete
  5. Rolák super! Aj ja ho dnes mám na sebe (a včera som mal na sebe iný a v pondelok tuším tiež...).

    + farebná kombinácia tašky a topánok mi veľmi ulahodila!

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete
  6. Súhlasím, takí ľudia sú v živote ako poklad a keď ich nájdeme, mali by sme im byť čo najbližšie a čo najšťastnejšie. Niekedy si myslím, že sú šťastnejší pre to, že menej rozmýšľajú. Že dokážu na chvíľu vypnúť a vnímať všetky farby dúhy. Pekná kabelka inak :)

    Veronika
    http://livingbypanicca.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. ty mas nove vlasy? super!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cute clutch :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  9. Tie nohavice sú krásne ! Veľmi ti to pristane :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  10. krásne fotky a celkom ma zaujala tá kabelka :)

    P.S:
    Ak máš čas a chuť, bola by som veľmi rada keby si sa skočila pozrieť na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve/komentáru :)
    http://partofnicol.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Mne strasne pripominas Jennifer Lawrence :)

    ReplyDelete