HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, October 2, 2014

bucket bag

1

2

3

4

5
                                                                       jacket second hand / jeggins Calzedonia / shirt New Yorker / bag, shoes Parfois

Jeseň sa oficiálne začala, ja som zasa o rok staršia (schválne, kto uhádne koľko mám rokov, hah) a momentálne
píšem z Prahy, čo v skratke znamená, že mi bohužiaľ skončila aj dovolenka (žiadna tragédia sa ale nekoná).
Po Španielsku som ešte zopár dní pobudla doma na Slovensku a veľmi ma teší, že oproti minulému roku domov cestujem
podstatne častejšie. Myslím, že nie som sama komu rodná domovina prospieva. :)
Opäť zamilovala do blogovania, tak si držím palce aby mi to vydržalo aspoň dva týždne, úsmev. Budem sa opakovať,
ale v archíve mám nespočet nepublikovaných vecí, preto sa rada pustím do práce!
Dnes pripájam fotky outfitu, ktorý som dnes mala na sebe na predstavení novej kolekcie módnej návrhárky Mimi Lan,
ktorú sme boli "omrknúť" spolu s Iw z Bonnie a Clyde. Na sebe mám legíny z novej kolekcie Calzedonie (áno, pamätám
si, že som tu bola mierne kritická, ale to čo nakoniec dorazilo do obchodov vôbec nie je fádne a jednoliate!)
a ďalší zo šťastných sekáčových 15 korunových úlovkov - čierne sako s dvojradovým zapínaním. No čo je najdôležitejšie,
dve nové čierne lásky. Topánky, ktoré som doposiaľ ešte nevyzula a tašku, ktorú si so sebou brávam
aj do postele
a ktorú si budeme s dievčatami určite požičiavať... Raz sa snáď dopracujem k tejto. Zatiaľ Ti ale Veronika ďakujem
za inšpiráciu! :)))

-------->>>

6

7

8

9

10


9 comments:

  1. perfektní kombinace! jednoduchá, ale přitom promyšlená a vše k sobě krásně ladí ;) ...super ranní inspirace ;)

    ReplyDelete
  2. - juu a ja si rikala, ze v mimi bylo nejak zivo, kdyz jsem sla kolem
    a sako bozi ♥

    ReplyDelete
  3. Aaaa, ty si tu úplne úžasné, od hlavy cez tašku až po topánky! A bucketbag mi požičiaš čoskoro :). Prispievaj prispievaj, ja sa budem veľmi tešiť :)

    ReplyDelete
  4. Tohle sako za 15 kaček? Okay. Tahle nespravedlnost by měla skončit! Proč takové secondhandy nemají i pánové? Not fair, really really not fair..really!
    A kabela je super! Držím palce na cestě k té vysněné =)
    M.
    http://www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  5. Tie topánky ♥♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. dokonalý outfit, milujem tú jednoduchosť! :) a košeľa a sako sú mega!

    ReplyDelete
  7. Bucketbag super, Parfois má pěkné kabelky :) Sako taky dobrý úlovek a vůbec dohromady si to sedí skvěle!

    Pieces of FRECKLED style

    ReplyDelete
  8. tento aufit som ti uý chválila!! fakt super, taká klasa
    a tvoje vlasy takto sú very najs! nos častejšie

    ReplyDelete